عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

خانه

چه آرام بخش است که می دانی بعد از کار و تلاش روزانه جایی برای استراحت و آرامش داری و چه زیبا است که آرامش را از اغوش گرم خانواده بگیری.
غذا های خوش طعم و بو ، دسر هایی که آب از دهان ما جاری می کند و نوشیدنی های سرد و گرم خانگی همه ی این ها با عشقی که مادر به ما دارد در آشپزخانه طبخ و سرو می شود و برای مادر هیچ چیز بهتر از این نیست که بعد از خوردن دستپختش از او تشکر کنیم.
مکانی برای استراحت و خوابیدن.آری اتاق خواب.اتاقی که هوای آن ، تو را به خوابی عمیق دعوت می کند و تو هم با خزیدن و کش آمدن در تخت خوابت دعوتش را می پذیری ، او هم پذیرایی خوبی از تو می کند و بعد از بیدار شدن از خواب ، آماده ای برای یک روز  زیبا ی دیگر که پر از کار و کوشش و موفقیت است .
اتاق نشیمن یا همان اتاق پذیرایی جایی است که با خیال آسوده و فارغ از مسائل بیرون از خانه می توانی با خانواده دوره هم جمع شوید و چهره ی خود را پر از شادی و خنده کنید تا خانواده هم از این روحیه ی شما ، انرژی مثبت بگیرند و در کارهایشان موفق شوند .
خارج از فضای گرم خانه ، مکانی سرسبز می تواند ، شما را خوشحال کند . نسیمی که می وزد ، روح را نوازش می کند ، بارانی که می بارد ، جسم را قلقلک می دهد ، برفی که می بارد ، خنده را بر چهره ی ما نمایان می کند و آفتابی که می تابد ، گرما را در وجود ما رها می کند . 
هر جایی از خانه می تواند جایی برای آرامش انسان ها و اطرافیانشان شود و فرقی ندارد که خانه کوچک باشد یا بزرگ مهم این است که در کنار خانواده شاد باشی.
۶۵۰
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید