عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

معرفی نرم افزارهای شیمی

  فایلهای مرتبط

 

 goREACT

شیمیدان شدن را تجربه کنید

فرقی نمیکند که شما تازهکار باشید یا مهندس. مهم علاقه به واکنشهای شیمی است . با نرمافزار goREACT، شما توانایی شبیهسازی 300 آزمایش را بهطور مجازی خواهید داشت.

با انتخاب عنصرهای شیمیایی و کنار هم قرار دادن آنها میتوانید ترکیبهای دلخواه خود را با راهنمایی نرمافزار بسازید و عکس یا فیلم و اطلاعات مهم مربوط به آن ترکیب را ببینید.

این یک برنامه پیشنهادی از طرف  موزه علم و صنعت شیکاگو و گزینه مناسبی برای علاقهمندان به علم مواد است که دوست دارند آزادانه، خالق ترکیبهای شیمیایی باشند. گرافیک بالا درعین کاربری ساده، همراه با تصویر و توضیحهای سودمند در مورد عنصرها، از دیگر ویژگیهای این نرمافزار است.

این نرمافزار با بیش از 10 هزار بار بارگذاری از گوگلپلی توانسته امتیاز نسبتاً خوب 4/3 را با 348 نقد به خود اختصاص دهد.

پس نصب کنید و هرچه میخواهید خلق کنید.

 

شیمی‌دان شدن را تجربه کنید

 

 

 

PHET

محبوب، این بار در گوشی

احتمالاً کمتر کسی را میتوان یافت که در دوره تحصیلیاش در علوم پایه، دستکم یکبار نام شبیهساز معروف دانشگاه کلرادو را ـ که به PHET مشهور است ـ نشنیده باشد؛ اثر ارزشمند گروه کیویکس1 که با گرافیکی متوسط اما ساده و سودمند، به شبیهسازی آزمایشهای شیمی و فیزیک پرداخته است. بیتردید جایگاه بالای علمی دانشگاه کلرادو  و کسب رتبه دورقمی در میان بهترین دانشگاههای جهان، پشتوانه قوی علمی این نرمافزار را نشان میدهد.

شبیهسازی برهمکنشهای بین مولکولی، رسانایی و خصلت امواج ازجمله کاراییهای این نرمافزار است. شاید گرافیک پایین آزمایشها نقص بزرگ این نرمافزار باشد اما میتوان از آن برای انتقال بهتر مفاهیم نه چندان پیچیده به خوبی استفاده کرد.

امتیاز 7/4 با تعداد بارگذاری بیش از 50 هزار نیز تاییدکننده محبوبیت این نرمافزار است.

1.Kiwix

PHET

 

 

 

myChem

این نرمافزار مناسب افرادی است که در صنایع مشغولند و در جستوجوی نمایشگاههای بینالمللی یا فروشندگان مواد اولیه هستند یا اخبار و رویدادهای حوزه کاری و تحصیلی خود را میجویند.

محدوده اصلی فعالیت این نرمافزار غرب آسیاست و شاید یکی از دلایل استقبال نه چندان زیاد از این نرمافزار همین محدودیت جغرافیایی باشد.

شما میتوانید با استفاده از فیلترهای مناسب، از بین هشت هزار ماده ثبت شده در نرمافزار، ترکیب موردنظرتان را پیدا کنید و راههای ارتباطی با فروشندگان آن را بیابید. همچنین فروشندگان و تولیدکنندگان نیز میتوانند با ثبتنام در این نرمافزار به تبلیغات فراوردههای خودشان بپردازند.

myChem

 

 

 

 

 ChemSearch

این هم یک نرمافزاری تخصصی است که تقریباً همه را به نتیجه میرساند. شما میتوانید در نرمافزار chemsearch ماده موردنظر خود را با نام عمومی، فرمول مولکولی و CAS number1 جستوجو کنید و آن را بیابید. از جالبترین ویژگی این نرمافزار، توانایی جستوجو بر اساس ساختاری است که در محیط نرمافزار رسم میشود. پس اگر نام ماده خود را نمیدانید و فقط ساختار مولکولی آن را به یاد دارید، میتوانید ساختار آن را در محیط structure search نرمافزار رسم کنید و با اتصال به اینترنت، به دیگر اطلاعات ماده، از جمله فرمول مولکولی، فروشندگان و ...برای آن ماده دست یابید.

این نرمافزار شرکت Thermo Fisher Scientific، با تعداد بارگذاری بیش از 5 هزار، امتیاز 2/4 را بهدست آورده است.

1.chemical abstract service

ChemSearch

 

۴۰۲
کلیدواژه (keyword): ​goREACT,PHET,myChem, ​ChemSearch
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید