تعالی مستمر حرفه ای
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
امروزه تربیت معلم از شکل سنتی خود خارج شده و به صورت فرایندی پیوسته و ماندگار، هم دربردارنده یاددادن و هم ورزیده ساختن جلوه گر شده است. پس سزاوار قوی ترین و بیشترینم توجهات است. حاصل و نتیجه تلقی تربیت معلم به عنوان یک فرایند، این باور را در بر داشته است که کیفیت هر نظام آموزشی در نهایت به کیفیت معلمان آن جامعه وابسته است و هیچ کشوری نمی تواند از سطح معلمانش بالاتر برود.
۱۰۴۲
کلیدواژه (keyword):
آموزش معلمان، کیفیت بخشی یاددهی یادگیری، توانمندسازی معلمان، کاربرد تکنولوژی آموزشی،