عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

تجهیزات

  فایلهای مرتبط
تجهیزات
تجهیزات کمک آموزشی مورد استفاده در مدرسه های هوشمند

ایجاد تنوع و خارج شدن از شیوه یکنواخت و سنتی آموزشی از جمله راه‌هایی است که در صورت اجرای دقیق طرح هوشمندسازی می‌تواند بازده کاری را در مدرسه افزایش دهد و آموزش را برای دانش‌آموزان دلپذیرتر و جذاب‌تر کند.

در چنین نظامی، دانش‌آموزان با اهمیت زمان آشنا می‌شوند و به خوبی می‌آموزند چگونه می‌توان با فناوری در کمترین زمان به خواسته‌ها و نیازهای خود نائل شد. از جمله تجهیزات کمک آموزشی که در مدرسه‌های هوشمند از آن‌ها استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

• تخته هوشمند به جای تخته معمولی؛ تخته هوشمند با استفاده از نرم‌افزارهای موجود قابل نصب، امکانات متعددی شامل نوشتن، ضبط تصویر و درس، ارائه فایل‌های صوتی و تصویری و نوشتاری را فراهم می‌کند.

زنگ هوشمند؛ این زنگ‌ها به‌صورت اتوماتیک برای اطلاع‌رسانی از کلاس‌ها استفاده می‌شوند.

رایانه و لپ‌تاپ و تبلت هوشمند؛ که امکان نصب برنامه‌های مختلف را برای ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

دیتا ویدئو پروژکتور؛ وسیله‌ای است که اطلاعات را از رایانه روی پرده نمایش یا برد هوشمند انتقال می‌دهد و امکان مشاهده تصویرهای زنده و جذاب را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

ساختمان هوشمند؛ برای مدیریت مصرف انرژی و کنترل نور، دما، ورود و خروج، نشت آب، و اطفای حریق استفاده می‌شود.

دستگاه حضور و غیاب؛ برای ثبت ورود و خروج دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه استفاده می‌شود و چگونگی ورود و خروج دانش‌‌آموزان را به اولیا اطلاع می‌دهد.

همچنین، استفاده از اینترنت اشیا در هوشمندسازی، به صرفه‌جـویـی در هـزینـه‌هـای سخـت‌افزاری و نرم‌افـزاری، دستـرسی آسـان به منـابع یـادگیری، انعطاف‌پذیری محیط‌های یادگیری، استـفـاده از یادگیری سیار، پشتیـبانی از تـدریس، یادگیری و ارزشیابی،‌ استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هوشمند و بالا رفتن سطح ایمنی در مدرسه‌ها می‌انجامد. اینترنت اشیا با توجه به امکاناتی که دارد، می‌تواند به بهبود اجرای هوشمندسازی مدرسه و کلاس درس کمک کند و در نهایت بهبود کیفیت آموزش در مدرسه را در پی داشته باشد.



هوشمندسازی مدرسه

 

۷۳۹
کلیدواژه (keyword): هوشمندسازی مدرسه,پرونده ویژه,
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید