عکس رهبر جدید

طراحی آسان بنر و پوستر به کمک نرم افزار

  فایلهای مرتبط
طراحی آسان بنر و پوستر به کمک نرم افزار
بنرها و پوسترها در امور مختلفی همچون آموزش، تبلیغات، کسب و کار و ...، کاربری‌های زیادی دارند؛ از این رو آشنایی معلمان و دانش‌آموزان با چگونگی طراحی آن‌ها به کمک نرم‌افزارهای مناسب و کارآمد، در کمک به بهبود آینده شغلی و هنری دانش‌آموزان و بروز خلاقیت‌ها و علاقه‌مندی آنان در این بخش هنری مؤثر خواهد بود. در این مقاله یک نرم‌افزار مناسب را جهت طراحی آسان و سریع انواع پوسترها و بنرهای جذاب به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی نرم‌افزار Ronya Soft Poster Designer
در ابتدای کار با نرم‌افزار، امکان انتخاب الگوهای آماده از کتابخانه نرم‌افزار و یا طراحی الگوی جدید براساس تصویر و مسیر زیر وجود دارد. ویژگی مهم و کلیدی این نرم‌افزار، طراحی آسان و سریع انواع پوسترها و بنرهای مورد نیاز است.

در صورت انتخاب گزینه الگوهای آماده، صفحه الگوها در دسته‌بندی‌های مختلف کودکانه، علمی و ... باز می‌شود که به‌راحتی قابل انتخاب و تغییر و طراحی مجدد هستند. (تصویر ۲) دسترسی به الگوهای آماده از مسیر زیر ممکن است.

طراحی پوسترهای مورد نظر با استفاده از ابزارهای موجود، مانند قابلیت وارد کردن تصاویر دلخواه از روی رایانه و یا کلیپ‌آرت‌های۱ متنوع، افزودن متن و اشکال مختلف و همچنین امکان تغییرات در نحوه چیدمان اشیا در قالب پوستر و بنر و ... به آسانی امکان‌پذیر است.

۱. دسترسی به ابزار طراحی از زبانه Insert در بالای صفحه نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

۲. دسترسی به کلیپ‌آرت‌ها از مسیر: Insert- Clipart

پوسترها و بنرها در اندازه‌ها و فرمت‌های مختلف قابل چاپ هستند و برنامه دارای پوسته‌های متنوعی برای پوسترها و بنرها دارد.

این نرم‌افزار قابلیت فارسی‌سازی صفحات را نیز دارد. (تصویر ۶) برای این کار از مسیر زیر اقدام به فارسی‌سازی کنید.

قابلیت‌های خوب نرم‌افزار معرفی شده در این مقاله از جمله، طراحی آسان و سریع پوسترها و بنرهای متنوع و داشتن ابزارهای طراحی مناسب و کاربری آسان آن می‌تواند در ایجاد جذابیت برای معلمان و دانش‌آموزان در طراحی نقش زیادی داشته باشد.

طراحی پوستر
 
طراحی پوستر
 
طراحی پوستر
 
طراحی پوستر

 

 

پی‌نوشت

1. Clipart



 

۱۷۶۴
کلیدواژه (keyword): نرم افزار طراحی پوستر,آموزش هنر,بنر و پوستر,خلاقیت هنری,Ronya Soft Poster Designer
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید