عکس رهبر جدید

نقاشی دوست داشتنی

  فایلهای مرتبط
نقاشی دوست داشتنی

خانم آموزگار به همه‌ی بچّه‌ها یک برگه‌ی نقّاشی و رنگ‌آمیزی داد و گفت: «امروز همه‌ی برگه‌ها را به تخته‌ی کلاس می‌زنیم. زهره خوش‌حال شد و شروع کرد به رنگ‌آمیزی. دلش می‌خواست خانم آموزگار از نقّاشی‌‌اش خیلی خوشش بیاید.

خانم رنگ سبز را دوست دارد، پس یکی از بادبادک‌ها را سبز می‌کنم. باید حواسم را جمع کنم که از خط بیرون نزنم، چون خانم خوشش نمی‌آید. آخ، رنگ قرمز در کنار قهوه‌ای زشت شد! باید آهسته پاکش کنم.

زهره در حالی که این‌جور فکرها از ذهنش می‌گذشتند، بالاخره رنگ‌آمیزی‌اش را تمام کرد. زنگ که خورد، چشمش به یک برگه‌ی اضافه‌ی رنگ‌آمیزی روی میز خانم افتاد. اجازه گرفت تا آن را به خانه ببرد.

دوباره شروع کرد به رنگ‌آمیزی. چه دریا و ساحل زیبایی! چند ماهی طلایی و قرمز هم می‌کشم. این بچّه که در ساحل ایستاده است، بادبادک ندارد. یک بادبادک هم به دست او می‌دهم. زهره این فکرها را می‌کرد و از نقّاشی‌‌کشیدنش لذّت می‌برد.

بعد هم نقّاشی‌‌اش را به دیوار اتاق زد.

به نظر تو کدام نقّاشی دوست‌داشتنی‌تر شده است؟

 

۷۹۶۱۴
کلیدواژه (keyword): رشد کودک، دوست من، نقاشی دوست داشتنی،سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،شهید سلیمانی،حاج قاسم،نفیسه نجفی قدسی
علی نیکو
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
5
8
23

نقاشی دوم چون بر میل خودم رنگ شده

امیرحسین میرزاداعی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
0
4
12

من نقاشی دوست دارم

رادمهر بوستانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
6
8

به نظرم دومی چون حس وحال بهتری دارد

بهار معدنی پور
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
0
48
49

من خودم را به جای زهره گذاشتم ، نقاشی اول و دوم هر کدام یک حس را در وجودم بیدار کرد.اولی حس گذشت و علاقه به ایجاد شادی در دل عزیزانم و دومی توجه به روح خودم و لذت بردن از کار معقولی که برای دل خودم انجام دادم.

مهدی
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
21
32

دومی چون دقت بیشتری داشت و خوشش آمد از نقاشیش


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید