عکس رهبر جدید

سرزمین غرورآفرین

  فایلهای مرتبط
سرزمین غرورآفرین

کلاس‌ها و راهروهای مدرسه را برای چهل و چهارمین بار به منظور برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کمک بچه‌های مدرسه چراغانی کرده‌ایم. کیک تولد پرچم سه رنگ زیبایی را هم به بهترین قنادی شهر سفارش داده‌ایم تا در کنار هم‌کلاسی‌ها، جشن باشکوهی برایت راه بیندازیم و حسابی کیف کنیم.

حالا که تقویم آن سا‌ل‌ها را ورق می‌زنم و اتفاق‌ها و حادثه‌های سال 1357 تا حالا را مرور می‌کنم، حسابی دلم برایت می‌سوزد. وای که در این 44 سال چه‌ها بر تو نرفته است. شیطان بزرگ و نوچه‌هایش هر کاری که از دستشان برمی‌آمده است، انجام داده‌اند تا قامت رعنای تو را سرنگون کنند. کودتا، جنگ داخلی، هشت سال جنگ تحمیلی، سال‌ها تحریم‌های نامردانه، تحریم دارو و غذا، تحریم انرژی، طوفان تهاجم فرهنگی با صدها ماهواره، کتاب، مجله و وبگاه، راهزنی‌های دریایی، حمله‌های نظامی و ... همه و همه شکست خورده‌اند و خدا را شکر تو همچنان مثل کوه ایستاده‌ای و روز به روز قوی‌تر می‌شوی. درود می‌فرستم به مردم سرزمینم؛ به شهدای کشورم که با توکل به خدا و ایستادگی‌شان تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

در حیاط مدرسه قدم می‌زنم. نسیم خنک بهمن ماه لابه‌لای ریسه‌های پرچم‌های سه‌رنگ  می‌پیچد و آن‌ها را به حرکت در می‌آورد. بی‌اختیار قطره‌های اشک در چشمانم حلقه می‌زنند. حسابی به فکر فرو می‌روم. در دلم به خاطر همه پایداری‌ها، مردانگی‌ها و مقاومت مردم کشورم درود می‌فرستم.

 


۳۳۰۶۵
کلیدواژه (keyword): رشد نوجوان، یادداشت سردبیر، سرزمین غرورآفرین، علی اصغر جعفریان
شمشیری
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
8
24

خوب

مهدی احمدی
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
18
16

بهترین داستان بود ممنون از شما و ممنون از بسیجی هایی که در همان جنگ ۱۳۵۷ ۸سال مقاومت و بخاطر مردم میهن شهید شدن 🖤

Beniamyn
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
21
44

بهترین داستان کوتاه بود که خوندم

غزال محمدی بالیانی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
23
43

سلام و عرض احترام خدمت شما من خانم غزال محمدی بالیانی هستم از آزربایجان غربی شهرستان سلماس روستای محلم من فقط دوتا بچه دارم با اسم کیهان محمدلو و ایهان محمدلو و خیلی ممنونم مرسی از بابت لطفا تون بازم ممنون دستتون درد نکنه مرسی

علی اکبر هرندی
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
24
32

به نظر من باید بیشتر به این افتخارات و این ایستادگی در برابر ظلم و استکبار اشاره کرد و باید بیشتر به آن اهمیت داد چون ایران به راحتی با ظلم مبارزه نمی‌کند و نباید این مبارزه با ظلم به همین راحتی نادیده گرفته شود. ناگفته نماند ایران توانایی های بسیار زیادی در حوزه های مختلف دارد و این وظیفه دولت است که شرایط را برای استفاده آن توانایی ها برای مردم فراهم سازد، انشالله . انشاءالله که امام زمان (عج) هم ظهور کنند و این ظلم و این پلیدی برای همیشه از بین برود.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید