عکس رهبر جدید

جاده زندگی

  فایلهای مرتبط
جاده زندگی

به جاده‌های بین شهری دقت کرده‌ای؟ اگر با دوربین به آن‌ها نگاه کنیم، می‌بینیم جاده از مبدأیی (شهری ) با منطق و با کمک گرفتن از علم مهندسی راه‌سازی از نزدیک‌ترین فاصله و کم خطر ترین منطقه طراحی شده است. با عبور از کوه‌ها، بیابان‌ها ، پل ها و تونل‌ها به مقصدی، یعنی شهر دیگر وصل شده است. در این بین  مهندسان راه سازی و پلیس راه  نهایت تلاش خود را در ساختن جاده و با نصب علائم راهنمایی و رانندگی برای به سلامت و راحت رسیدن مسافران  انجام داده‌اند.

جاده زندگی ما انسان‌ها بی‌شباهت به جاده‌های بین شهری نیست. روزی متولد می شویم و به جاده زندگی وارد می‌شویم و روزی به انتهای این جاده می‌رسیم. راستی به نظر تو جاده زندگی ما انسان‌ها را بهتر است چه کسی طراحی و مهندسی کند؟ ما مسلمانان در نمازهای روزانه روزی 10 بار از خدا می‌خواهیم هوای ما را در جاده زندگی داشته باشد تا از راه راست منحرف نشویم و خدای نکرده به دره سقوط نکنیم.

دوست نوجوان حالا دیگر از کودکی خارج شده‌ای و پای در دنیای زیبای نوجوانی گذاشته‌ای. بهترین هدیه من در روز نوجوان یک توصیه است. حالا که به سن بلوغ رسیده‌ای، نمازهایت را مرتب بخوان تا خدای مهربان پشتیبان لحظه لحظه زندگی‌ات باشد. یادت باشد قرآن عزیز کتاب راهنمای زندگی ما مسلمانان، همیشه چراغ راه زندگیمان است. آیا بهتر ازخدای مهربان کسی را سراغ داری تا مسیر صحیح زندگی را به تونشان بدهد؟

 

۲۲۹۰۲
کلیدواژه (keyword): رشد نوجوان، یادداشت سردبیر، جاده زندگی، علی اصغر جعفریان
asfndyaryamyrmhmd977@gmail.com
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
5
18
54

خوب

علی آلبوبالدی
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
30
32

سلام من علی ال بوبالدی هستم

کوثر حوت
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
3
18
51

من میخوام ازمون بدن

آیدا رزمجو
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
27
44

نظری ندارم

حیدریان
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
0
15
75

زندگی جاده ای است که بالا و پایین دارد و ما باید این سختی حالا کنار گذاشته تا بتوانیم به انتهای آن برسیم (یا می توانیم مانند ماشینی که در راه خراب می شود باشیم یا به آرامی از این جاده عبور کنیم با استفاده از نکات ایمنی)


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید