عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهیدعلی لندی رونمایی شد
نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهیدعلی لندی در پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد رونمایی شد و این نشان به آثار برگزیده این دوره جشنواره تعلق می گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، نشان ویژه و تمبر اختصاصی شهید علی لندی صبح امروز شنبه 20 آذرماه در آیین افتتاحیه پنجاه ویکمین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با حضور دکتر حسن ملکی ریاست سازمان، حجت الاسلام حمید محمدی مشاور عالی ریاست سازمان، محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان و سبحان قاری (قاری مراسم) به عنوان نماینده دانش‌آموزان رونمایی شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان، هنرمندان و دست اندرکاران سینمای کودک و نوجوان و فیلم‌های آموزشی برگزار شد.

دکتر حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پیش از این گفته بود که جشنواره‌ بین‌المللی فیلم رشد همان بستر مناسب و شایسته‌ای است که می‌تواند بر محمل هنر و رسانه‌های قوی، اسوه‌های گمنام و بی‌نظیر این سرزمین را شناسایی و در قالب بسته‌های آموزشی و تربیتی در ضیافتی از نور و تصویر و صدا به دانش‌آموزان دوره‌های مختلف مدارس معرفی نماید. لذا شایسته‌ است در این دوره از جشنواره که در آستانه‌ قرن دوم تجلی خود نیز قرار دارد، به نام و یاد حرکت قهرمانانه‌ این نوجوان شجاع مزین گردد و زمینه‌ای شود برای توجه بیشتر و بهتر به آثار فاخری که در این زمینه تولید شده‌اند و یا تولید خواهند شد.

شهید علی لندی شاگرد مکتب سردار دل‌ها به عنوان الگوی ایثار و شجاعت و فداکاری چندی پیش با جانفشانی در نجات جان دو همسایه‌اش به فیض شهادت نائل شد. این نشان قرار است از این پس در جشنواره های فیلم رشد به آثار و تولیدات الگوی حوزه فیلم‌های آموزشی و داستانی این جشنواره تعلق گیرد.

این نشان توسط کاظم طلایی طراحی شده و در اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد به فیلم شاخص این دوره از جشنواره تعلق خواهد گرفت.

 

نشان شهیدعلی لندی

 

منبع: سایت سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
تعداد بازدید : ۹۳۳
کد خبر : ۳,۸۵۲
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید