عکس رهبر جدید
تمدید مهلت ارسال آثار به بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد
دبیرخانه جشنواره ملّی کتاب رشد، از تمدید مهلت ارسال آثار در بخش جوایز ویژه بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به نقل از دبیرخانه بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد، مهلت ارسال آثار در بخش جوایز ویژه جشنواره تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد.

با توجه به استقبال ناشران در روزهای پایانی مهلت اولیه فراخوان و درخواست‌های دریافتی از طرف ناشران کودک و نوجوان، دبیرخانه جشنواره اعلام کرد ناشران و نویسندگان علاقه‌مند فرصت دارند پس از ثبت مشخصات کتاب‌های مرتبط در سامانه دبیرخانه جشنواره به نشانی الکترونیکی http://samanketab.roshd.ir، دو نسخه از کتاب‌های خود را جهت ورود به فرایند این دوره از جشنواره کتاب رشد تا بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

نشانی دبیرخانه جشنواره کتاب رشد: تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش کوچه قصرالدشتی، پلاک ۲۶۸ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ساختمان دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، طبقه پنجم، دبیرخانه جشنواره ملی کتاب رشد.

کدپستی: ۱۵۸۴۷۴۷۳۵۹؛ تلفن: ۰۲۱۸۸۳۰۶۰۷۱

آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص این جشنواره در کانال رسمی جشنواره ملی کتاب رشد در پیام‌رسان‌های «شاد»، «بله» و «ایتا» به آدرس @ketabroshd منتشر می‌شود.

 شایان ذکر است اختتامیه بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

 

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۳۱۲
کد خبر : ۴,۳۳۳
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید