«دیدگاه طیفی» نه «دیدگاه قطبی» در روش یاددهی ـ یادگیری علوم تجربی بر مبنای طرح جدید آموزش علوم محمود امانی طهرانی فایلهای مرتبط ۱۳۹۵/۰۶/۱۶ فایلهای مرتبط 29.30 from vijenameh ebtedaiee.. OLOM-6_0.pdf تعداد بازدید ۲۳۷۱ میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 برای امتیاز باید عدد وارد کنید نام را وارد کنید ایمیل را وارد کنید ایمیل صحیح نیست ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال