صلاحیت حرفه ای هنرآموزان، حلقه مفقوده دیگر درآموزش های فنی و حرفه ای
۱۳۹۸/۰۱/۲۰
اجرای زیرنظام برنامه درسی در کنار دیگر زیرنظام های سند تحول بنیادین (نیروی انسانی، مدیریت و راهبری تربیتی، پژوهش و ارزشیابی، تجهیزات، فضا و منابع مالی) علاوه بر اتخاذ سیاست های کارامد و اثربخش، نیازمند فراهم آوردن شرایط، امکانات و زیرساخت هایی است. یکی از مهمترین این لوازم صلاحیت حرفه ای هنرآموزان است. در این مقاله قصد داریم پیرامون آسیب شناسی نظام آموزش و تربیت هنرآموزان در وضعیت کنونی صحبت کنیم و در نهایت پیشنهادهایی برای رفع نقص های آن ارائه دهیم
۱۶۷۴
کلیدواژه (keyword):
صلاحیت حرفه ای هنرآموزان، شایستگی، ارزشیابی، آموزش های فنی و حرفه ای