عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

چرتکه‌های امروزی

  فایلهای مرتبط
چرتکه‌های امروزی
اپلیکیشن‌هایی که به درد حساب و کتاب زندگی می‌خورند

 

شاید یک زمان جذاب‌ترین بخش مدیریت زندگی، همین بود که یک خط‌کش تهیه کنی و بنشینی با دقتی مثال‌زدنی، روی کاغذ، خط‌های موازی بکشی و فهرستی از کارهای کرده و نکرده را تدارک ببینی؛ اما بهره گرفتن از فناوری برای مدیریت زندگی‌ نیز لذت خودش را دارد. کافی است با اپلیکیشن‌های مختلف مربوط به حساب‌وکتاب آشنا باشید و با نصبشان در تلفن‌همراه یا تبلت، به‌راحتی از آن‌ها بهره ببرید. در ادامه اپلیکیشن‌هایی که در زمینه حساب‌وکتاب‌های مختلف زندگی به شما کمک می‌کنند را معرفی خواهیم کرد.

 

 



خانه ما
«خانه ما» یک نرم‌افزار حسابداری شخصی است که به شما کمک می‌کند کنترل بهتری بر درآمدها و هزینه‌های زندگی‌تان داشته باشید. با این نرم‌افزار می‌توانید تمام هزینه‌ها و درآمدهای خانه و زندگی‌تان را ثبت و دسته‌بندی کنید و از گزارش‌های متنوع این نرم‌افزار برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی بهتر دخل‌وخرج خود استفاده کنید. نرم‌افزار خانه ما، نرم‌افزار رسمی مسابقه تلویزیونی خانه ماست که شرکت‌کنندگان در این مسابقه، استفاده می‌کنند. مسابقه خانه ما، مستند مسابقه‌ای تلویزیونی است که سه خانواده در رقابتی یک‌ماهه، به خرج گروه سازنده زندگی می‌کنند و با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند. سرانجام خانواده‌ای برنده می‌شود که درآمد و هزینه‌های خود را با حفظ کیفیت مطلوب زندگی به‌صورت بهینه مدیریت کرده باشد.

امکانات خانه ما، عبارت‌اند از:
ثبت هزینه‌ها و درآمدها، دسته‌بندی درآمدها و هزینه‌ها، گزارش‌های آماری و نموداری به‌صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه و یا در بازه زمانی دلخواه بر اساس تقویم شمسی، بودجه‌بندی و کنترل بودجه برای کارهای ویژه، ایجاد فایل پشتیبان و استخراج اطلاعات برای استفاده در نرم‌افزارهای دیگر (مانند اکسل).

 

حاسبوا: مدیریت عادت‌ها
اگر دوست دارید تحلیل دقیقی از کارهایی که وقت می‌گذارید داشته باشید، اینکه در روز چقدر کار می‌کنید، چقدر می‌خوابید، چقدر ورزش می‌کنید؛ یا اینکه گزارشی کامل از وظایفی که باید در طول روز انجام دهید داشته باشید، از این اپلیکیشن بهره بگیرید.

برای نمونه، از امروز با خود عهد می‌بندید هر روز یک صفحه قرآن بخوانید؛ اما ممکن است در تلاطم مشغله‌های روزانه، این وظیفه فراموش شود؛ این نرم‌افزار هر روز این وظیفه را به شما یادآوری می‌کند و در پایان، گزارشی کامل از رفتارهای شما در طول روز، هفته، ماه و سال ارائه می‌دهد. از طرفی گاهی نیاز دارید تا رفتارهای خود را امتیازدهی کنید. مثلاً وقتی با خود عهد می‌بندید درباره دیگران قضاوت نکنید، از طریق این برنامه می‌توانید هر روز به این وظیفه خود امتیازدهی کنید.

 

 


درس‌یار (مدیریت زمان مطالعه)
نرم‌افزار «درس‌یار» دستیار درس خواندن شماست. درس‌یار با امکانات بسیار کاربردی خود، این قابلیت را دارد که افزون بر هدفمند کردن مطالعه، در شما انگیزه نیز ایجاد کند. برخی امکانات درس‌یار، عبارت‌اند از: تحلیل زمان مطالعه، برنامه‌ریزی خودکار با استفاده از هوش مصنوعی، افزودن هدف‌گذاری (زمان‌بندی خودکار)، گزارش‌، زمان‌سنج، یادداشت و یادآور، برنامه زمانی و... .

 

 

 

 

مدیریت نمازهای قضا شده
نرم‌افزار «مدیریت نماز قضا» یک ابزار ساده برای واردکردن تعداد نمازهای قضاشده شماست. شما می‌توانید تعداد نمازهای قضای خود را وارد کنید و با به جا آوردن آن‌ها، به همان تعداد از نمازهای قضای خود کم کنید تا ان‌شاء‌الله به عدد صفر برسید.

امکانات نرم‌افزار:

• واردکردن نمازهای قضا به تفکیک نوع نماز (صبح، ظهر، عصر، مغرب، عشا، آیات)؛

مشاهده و مقایسه تعداد نماز قضاهای واردشده در نمودار؛

ذخیره آمار نمازها در نمودار؛

ورود و تغییر آسان آمار برای کاربر؛

محاسبه کفاره روزه‌های قضا؛

و... .

امید است با به‌کارگیری این نرم‌افزار بتوانید نمازهای قضای خود را جبران کنید.



اپلیکیشن ترک عادت برنامه‌ها و بازی‌ها
اگر به گردش بی‌هدف در فضای مجازی یا بازی کردن با تلفن‌همراه عادت دارید و در پی اصلاح عادت خود هستید، با این برنامه می‌توانید به ‌طور موقت یا در ساعت‌های خاص، برنامه‌هایی را که تعیین می‌کنید، از دسترس خارج کنید. مثلاً ساعت دو تا شش عصر، ورود به برنامه اینستاگرام ممنوع می‌شود و بعد در ساعت‌های دیگر می‌توانید پیام‌های برنامه را ببینید و به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه به نوعی برای همه اقشار قابل استفاده است و افراد دانشجو، خانه‌دار، شاغل و هر کس که زندگی‌اش تحت تأثیر اعتیاد به برنامه‌های گوناگون، مختل شده است، می‌تواند از آن استفاده کند.

 

 

 

 


چگونه این اپلیکیشن‌ها را دریافت کنیم؟

همه این اپلیکیشن‌ها، محیط کاربری فارسی دارند و می‌توانید به‌صورت رایگان از آن‌ها بهره‌مند شوید.

نخستین راه دریافت این نرم‌افزارها، استفاده از «اپلیکیشن بازار» است. آخرین نسخه همه این برنامه‌ها با توضیحات یادشده، تعداد دانلود، حجم و... در «اپلیکیشن بازار» موجود است و می‌توانید دانلود کنید.

راه دوم نیز، جست‌وجوی نام این برنامه‌ها در اینترنت و دریافت آن از سایت‌های گوناگون است.


۷۱۳
کلیدواژه (keyword): زندگی بهتر,اپلیکیشن‌,
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید