یادداشت سردبیر
• کار و فناوری، از حاشیه به متن / مهدی واحدی
مبانی فناوری آموزشی
• آموزش در بستر بلاک چین / ریحانه بطیاری
• بسته یادگیری رویکرد چند نظریهای و یادگیری تلفیقی / محمدتقی زائری
• نقشههای ذهنی خوراک دلپذیر مغز / پدرام صفاری
• کلاسداری با استیم / مریم بابائی
سنجش و ارزشیابی
• روندهای شاخص در سنجش / فاطمه محمدی
• سبکهای یادگیری و سنجش کلاسی / صادق حامدی نسب
• سنگ محکهای نوین؛ معرفی چند ابزار سنجش در رویکرد تلفیقی / سمیه رزبان، یحیی تلخابی
کاربرد فناوری آموزشی
• پیکوفایل؛ اسنپ رایگان اطلاعات / متین قاسمی سامنی
• رباتها در کلاس درس؛ نگاهی به کاربردهای علم رباتیک در آموزش / شهره مختاری
• به اندازه دلخواه فضا دارید؛ آشنایی با دراپ باکس، برای ذخیره فایلها / مهدی کماسی
• اپزار معلم؛ معرفی چند برنامه کاربردی / مصطفی سهرابلو
تربیت فناورانه
• رسانه و تربیت هنری؛ گفتوگو با حجتالاسلام محمد خانی، کارشناس تربیتی و مدیر هنرستان / حسین غفاری
• شتاب دهندههای تربیت رسانهای؛ معرفی چند برنامک کاربردی و وبگاه مرتبط با بحث رسانه و تربیت هنری / حسین غفاری
طراحی و تولید منابع یادگیری
• زیر ذره بین امکان یابی؛ تفکر امکان گرا در کلاس درس / دکتر لیلا سلیقه دار، مینا مهرورز
• محیط یادگیری چگونه باشد؟؛ اهمیت محیط های گوناگون یادگیری / دکتر محمد رحیم زاده، فائزه احمدی وشنوه
تجارب جهانی
• روزهای دور از مدرسه در قاب تجربهها؛ برنامهریزی و سازگاری مدرسههای دانمارک / ترجمه شده: راضیه کریمی
گفتوگو
• کار و فناوری، الزامات و چالشها / گفتوگو: ام لیلا صمدی