شماره جدید فصلنامه علمی- پژوهشی نوآوریهای آموزشی (شماره 52، زمستان 1393) با فهرست مطالب زیر در 152 صفحه منتشر شد:
پیشبینیکنندههای شناختی- اجتماعی رضایت از مدرسه در دانشآموزان دبیرستانی: آزمون یک مدل علّی: فرزانه میکائیلیمنیع/ سعید مهنا/ علی عیسیزادگان
رابطة میان خوشبینی آموزشی و راهبردهای خودمدیریتی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: الهه حجازی/ شیما امینیپور
تأثیر آموزش مستقیم مهارتهای تفکر با مدل هالپرن بر مهارت تفکر انتقادی دانشآموزان دورة متوسطه: رحیم بدریگرگری/ مسلم آذربخش/ محسن تقیزاده
ارزیابی عملکرد دبیرستانهای منطقه 5 آموزشوپرورش با استفاده از مدل تحلیل پوششی دادهها: فهیمه روحی/ فضه باقریگرمارودی/ فاطمه سوری
چرایی و چگونگی تلفیق آموزش عمومی و آموزش فنیوحرفهای: احد نویدی
تحلیل محتوای کتاب درسی هدیههای آسمان پایة ششم ابتدایی و میزان انطباق آن با مبانی قرآنی و سند تحول بنیادین آموزشوپرورش: حسین قاسمی/ محمود کاظمی
تحلیل محتوای مؤلفههای هویت ملی در کتب آموزش زبان فرانسه دورههای راهنمایی، دبیرستان- پیشدانشگاهی: سیدبهنام علویمقدم / زهرا داورپناه