در این جلسه اعضای شورای اجرایی پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد به تبیین فعالیتهای خود پرداختند.
به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، سومین جلسه شورای اجرایی پنجاه و یکمین جشنواره بینالمللی فیلم رشد روز سهشنبه 1400/4/22 به صورت مجازی برگزار شد. در این جلسه که با حضور محمدابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و دبیر جشنواره، شکرریز معاون دفتر و مدیر اجرایی جشنواره، شهابلو و سایر اعضای شورا تشکیل گردید؛ هر یک از اعضا به ارائه گزارشی از فعالیتهای خود پرداختند و اقدامات صورت گرفته را تبیین نمودند.
محمدی دبیر جشنواره به برخی از تفاوتهای جشنواره پنجاه و یکم با ادوار گذشته اشاره نمود و گفت: «شروع به هنگام، سرعت عمل، حساسزایی جامعه مخاطبان، افزایش سطح کیفی و کمی آثار دوره پنجاه و یکم، توسعه حوزههای مشارکتی و حمایتی ارگانهای دولتی و برون سازمانی از جمله ویژگیهای این دوره از جشنواره میباشد که برنامهریزی، پیگیری و تلاش مضاعف را میطلبد تا تحقق آنها را میسر سازد.»
محمدرضا شکرریز سرپرست معاونت فناوری دفتر و مدیر اجرایی جشنواره از جذب آثار ایرانی به صورت برخط در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: «تا دوره پنجاهم آثار ایرانی به صورت فیزیکی به دبیرخانه جشنواره تحویل میشده است اما امسال فیلمهای ایرانی نیز همچون فیلمهای خارجی از طریق مجازی دریافت خواهد شد. به همین منظور طراحی یک سایت جدید با نشانی مستقل در دست اقدام است که به زودی معرفی خواهد شد.»
در ادامه این جلسه شهابلو معاون تولید مجلات دفتر و مسئول هماهنگی و پشتیبانی امور جشنواره از سفارش تیزر و پوستر جشنواره خبر داد و اعلام نمود که طراحی پوستر و تولید تیزر جشنواره توسط دو تن از معلمان هنرمند به زودی آغاز خواهد شد که با توجه به گفتگوهای به عمل آمده، امید است تیزر و پوستر جشنواره تا پایان مردادماه آماده و منتشر شود.»
شهره حسینپور مسئول هماهنگی مشارکتهای برون سازمان، افسانه هنرور مسئول کمیته امور بینالملل، سهیل رجبی مسئول هماهنگی جلب حمایتهای برون سازمانی، وحید گلستان مشاور دبیر و محمد حسننژاد عضو کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی از جمله اعضای دیگر این شورا بودند که گزارش فعالیتها و اقدامات خود را در جلسه تبیین نمودند.