عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
فراخوان همکاری استاندارهای کشور با جشنواره فیلم رشد
پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با حضور فیلم‌سازان ایرانی و خارجی و با مشارکت و همراهی نهادها، سازمان‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان مدیریت بحران کشور این سازمان در حوزه مدیریت بحران در پنجاه‌ویکمین جشنواره فیلم رشد مشارکت خواهد کرد.

دکتر شهره حسین‌پور، رئیس کمیته ارتباط با نهادهای فرادستگاهی در پنجاه‌ویکمین جشنواره فیلم رشد با اشاره به اینکه پنجاه‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با حضور فیلم‌سازان ایرانی و خارجی و با مشارکت و همراهی نهادها، سازمان‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان برگزار خواهد شد گفت: با هماهنگی‌های به عمل‌آمده با سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس این سازمان طی نامه‌ای از استانداران و رؤسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان‌های سراسر کشور خواست تا نگاه ویژه‌ای به مدیریت بحران در این جشنواره داشته باشند.

حسین‌پور ادامه داد: در این نامه ضمن اشاره به تنوع و گستردگی وقوع سوانح در کشور، اهمیت جامعه عظیم دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها، جشنواره فیلم رشد به عنوان گامی مؤثر در افزایش سطح درک خطر‌پذیری سوانح در کشور معرفی شده است.

 

منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۳۴۶
کد خبر : ۳,۷۵۷
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید