عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
پیام دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در پی شهادت رهبر مقاومت، سید حسن نصرالله

شهید سید حسن نصرالله مصداق بارز افرادی است که تلاش کردند تا در زمره زیان‌کاران نباشند و با ایمان مستحکم و عمل صالح پا در عرصه جهاد گذاشتند. حق‌طلبی و صبر در مسیر حق، در زندگی شهید نصرالله تجلی پیدا کرده بود.

تأسی به مکتب حضرت ابوالفضل علمدار (ع) به وضوح در روحیه، رفتار و خطابه‌های این شهید بزرگوار دیده شد. حضور شهید سید حسن نصرالله موجب دلگرمی اسلام بود. شهادت سید حسن نصرالله قلب همه آزادگان جهان را به درد آورد و غم این مصیبت تنها با خون‌خواهی این جنایت‌ها  آرام خواهد شد.

در شرایط کنونی نباید به سوگ نشست و با بُهت تماشاگر این عرصه شد. باید تاریخ‌ساز شد و دست به حماسه زد. باید تلاش کنیم سخنان پدر مهربان بچه‌های ایران در خصوص این موضوع سریعاً تکثیر شود. حرف امام جامعه باید خوب خوانده، فهم و تکثیر شود. نتیجه‌ این تکثیر، حساس نگه داشتن و برانگیختی مخاطبان در قبال اتفاقاتی است که در جریان است. امروز برانگیختگی در حوزه کودک، نوجوان و جامعه معلمان نیاز ما است.

اقدام دیگر، تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی است و برای اینکه دانش‌آموزان در این جهاد بزرگ به دنبال تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی باشند، تبیین و روشنگری واضح و ضروری است. تحریم این‌ کالاها در جامعه نوعی جهاد و مبارزه است.

خانواده رشد باید همه اقدامات و ظرفیت‌ها را برای تحقق این اهداف بررسی نموده و دست به اقدام بزند. باید هنرمندانه، با سلیقه و با توجه به اقتضائات مخاطب شروع نمود.

نسأل الله منازل الشهداء


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۸
کد خبر : ۴,۴۳۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید