عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
اولین رویداد فیلم‌بازی «نوجوانان» برگزار می‌شود
اولین رویداد فیلم‌بازی نوجوانان با محوریت فیلم باغ کیانوش با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و حوزه هنری کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی ـ هنری سینما فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی مسعود جهانشاهی، مدیر مجتمع فرهنگی ـ هنری سینما فلسطین از برگزاری رویداد فیلم‌بازی در این سینما خبر داد و گفت: اولین رویداد فیلم‌بازی برای نوجوانان با محوریت فیلم «باغ کیانوش» از 8 تا 14 آبان ماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

جهانشاهی درخصوص هدف از برگزاری رویداد فیلم‌بازی گفت: هدف از برگزاری این رویداد، هم‌نشینی کودکان و نوجوانان است تا در کنار تماشای فیلم و مصرف کالاهای فرهنگی بتوانند در زمینه ایده و ساخت یک اثر هنری، فعال و کنشگر باشند. بازی‌های رومیزی، واقعیت مجازی فیلم و... بخشی از برنامه‌های رویداد فیلم‌بازی نوجوانان را به خود اختصاص خواهد داد.

مدیر مجتمع فرهنگی ـ هنری سینما فلسطین ادامه داد: اولین بار، فیلم‌بازی به بهانه پویانمایی «لوپتو» با مخاطب کودک به سینما فلسطین آمد و این‌بار نوبت نوجوانان است تا با «باغ کیانوش»، فیلم بازی کنند.

 باغ کیانوش فیلمی با مخاطب نوجوان است که روایتی روان از نوجوانان و اهالی یک روستا در غرب کشور در زمان دفاع مقدس را نمایش می‌د‌هد.


منبع: واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۳۲
کد خبر : ۴,۴۳۸
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید