ماهنامه رشد تکنولوژی آموزشی شماره 8، اردیبهشتماه 1391 چاپ و توزیع شد. در شماره جدید رشد تکنولوژی آموزشی مطالب زیر به چشم میخورد:
- به جای یادداشت سردبیر
- تغییر نقش معلم و دانشآموز/ دکتر شهناز ذوفن
- مدارس خلاق/ راضیه برزگر
- آموزش، حرفه معلمی
- مهارتهای معلمان در عصر دانایی/ محمدرضا غزنوی ـ عبدالغفور حسینی
- فناوری آموزشی، اطلاعات و ارتباطات
- کار پوشه الکترونیکی/ هانیه مستور ـ حمید رهباردار
- وبسایت مدارس/ حسن بهزادی ـ مجید سنجی
- برنامهریزی آموزشی و درسی
- برنامه درسی با هدایت یادگیری کارآمد/ دکتر فرخلقا رئیسدانا
- نکتهها
- پژوهش و نوآوریهای آموزشی
- چگونه ارزشیابی به بهبود یادگیری کمک میکند؟/ دکتر محمود تلخابی
- یادگیری پروژهمحور/ احمد شریفان
- مدیریت یادگیری و کلاس درس
- ده نقش برای معلمان راهنما/ غلامرضا یادگارزاده
- ما و خوانندگان
- معرفی کتاب/ زهرا آرامون
- مهربانی با حیوانات/ اکبر احمدیان
- مشارکت گروهی دانشآموزان در گپوگفت معلمان/ دکتر لیلا سلیقهدار
- پاسخ به سؤال: آرمانهای آموزشوپرورش و توقع از معلمان/ هما دانا
- گامهای امیدبخش
- با معلمان پژوهنده/ فاطمه عذرا ملکنیا
- شیوههای هماندیشی مدرسه و خانواده/ داریوش کریمزادگان
- تصویر در دو آینه مقعر/ محمدمهدی سلطانبیگی
- استفاده مناسب از یک حادثه/ زلیخا زارع
- چاشنی ـ سرگرمی آموزشی
- سرعت/ مجتبی احمدی
- گر صد شتر بدهم.../ حسین احمدی