عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

تجربه‌های بر خط

  فایلهای مرتبط
تجربه‌های بر خط
مسابقه شماره ۱

آموزگاران و همراهان گرامی مجله، با تبریک شروع سال تحصیلی جدید، دراین دوره نیز، به روال سال‌های قبل، در هرشماره از این ماهنامه، مسابقه و سؤالی طراحی و ارائه می‌شود. در طول سال همکاران عزیز به شیوه‌های گوناگون با ما همگام می‌شوند و این صفحه نیز  ایجادکننده‌ی فرصتی است تا شما را به گونه‌ای بی‌واسطه‌تر و بی‌آلایش‌تر ملاقات کنیم و حرف‌هایتان را در قالب جواب بشنویم. حتماً می‌دانید که مهرماه هر سال، کارشناسان ما تعدادی از بهترین پاسخ‌های رسیده را انتخاب و به ارسال‌کنندگان هدایایی تقدیم می‌کنند.

اما در این سال و با در نظر داشتن الزامات و ضرورت‌های پیش آمده و روی‌آوری بیش از پیش نظام تعلیم و تربیت به آموزش مجازی یا از راه دور، شما آموزگاران و دیگر مخاطبان مجله بنویسید:

1. در سال گذشته، در ارتباط با تدریس برخط و مجازی در پایه‌ی اول ابتدایی و همچنین پایه‌ی ششم ابتدایی، با چه تجربه‌ها، چالش‌ها و نوآوری‌هایی روبه‌رو شدید و به چه اهدافی دست یافتید؟

2. دانش‌آموزان و والدین آن‌ها چه همکاری‌ها و بازخوردها و انعکاسی از وضع موجود به شما دادند‌؟

3. برای آنلاین بودن فرایند تدریس در سال تحصیلی جاری چه برنامه و طرحی دارید؟

 
مهلت ارسال پاسخ‌ها‌: ۴ آذر 99

 

در سال گذشته، به دلیل رخداد مشکلات ناخواسته و پیش بینی نشده ازجمله شیوع بیماری کرونا، ارتباط ما با مخاطبان دچار کندی شد و نتوانستیم اسامی دوستان شرکت کننده در سال 98 (دوره‌ی بیست و سوم) را در این شماره بیاوریم. در شماره‌ی آبان ماه 1399 منتظر معرفی برندگان سال گذشته باشید.

 

۶۹۰
کلیدواژه (keyword): رشد آموزش ابتدایی,مسابقه,تجربه‌ های بر خط,
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید