عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

اینگیج

  فایلهای مرتبط
اینگیج
کرونا، مهمان ناخوانده‌ای است که با آمدنش ماه‌هاست دانش‌آموزان، دانشجویان و مدرسان را خانه‌نشین و البته بحث برگزاری کلاس‌های برخط را داغ کرده است. دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها و آموزشگاه‌ها در این مدت هر یک به سراغ بستر‌های متعددی برای برگزاری کلاس‌های برخط رفته‌اند که گاهی هزینه زیادی بر دوش آن‌ها گذاشته است. در این میان البته برخی بستر‌ها هم بی‌آن‌که نیاز به پرداخت هزینه باشد، امکان آموزش برخط را فراهم می‌کنند. در میان شرکت‌های ایرانی، شرکت شاتل سیستم رایگان آموزش را در اختیار مدرسه‌ها و مؤسسات آموزشی قرار داده است. در این مطلب نگاهی اجمالی به آن خواهیم داشت.
برای استفاده از این سایت باید حتماً از مرورگر کروم (Google Chrome) استفاده کنید. برای شروع به این نشانی بروید: engage.shatel.com

 

از گزینههای بالای صفحه وارد «ثبت نام» شوید.

اطلاعات خواستهشده را وارد کنید. برای تکمیل ثبت نام، یک نامه به نشانی پست الکترونیکی (Email) ارسال میشود که باید آن را تأیید کنید. بعد از آن وارد صفحه کاربری میشوید و میتوانید به رایگان از امکانات آن استفاده کنید.

در بدو ورود، کلاس بهصورت خودکار ساخته میشود و لینک آن نمایش داده شده است. میتوانید با انتخاب دکمه شروع1 از آن استفاده کنید.

دانشآموزان نیاز به ثبت نام ندارند و با لینک ارسالی معلم قادر به حضور در کلاس خواهند بود.

توجه داشته باشید که حداکثر 40 نفر میتوانند بهصورت همزمان در این کلاس مجازی حضور داشته باشند.

حداکثر مدت زمان هر کلاس دو ساعت است و برای ادامه بیش از این زمان، باید دوباره کلاس بعدی را راه بیندازید و لینک آن را برای دانشآموزان بفرستید.

 

یکی از امکانات ویژه این سرویس، حضور تلفنی و بدون اینترنت در آن است.

با شمارهگیری تلفن و بدون نیاز به اینترنت میتوانید در جلسه یا کنفرانس در حال برگزاری شرکت کنید. معلم با اشتراکگذاری شماره تماس و رمز عبوری که به صورت منحصر به فرد برای هرکلاس ایجاد میشود، امکان حضور تلفنی دانشآموزان را فراهم میکند.

 

خوشآمدید (Home Room) به اتاق برای کسب اطلاعات بیشتر این فایل آموزشی را مطالعه فرمایید.

برای ورود به این کنفرانس از سراسر ایران بدون نیاز به کد شهر مستقیماً شماره 91000709 را شمارهگیری نمایید. سپس رمز 2۴087 را وارد کنید.

 

برای ضبط کلاسها میتوانید افزونه2 Chrome Screen Recorder را که در صفحه اصلی محیط کاربری نیز معرفی شده است، روی مرورگر کروم نصب و همزمان کلاس را در رایانه خود ضبط کنید.

اگر کلاس را با گزینه «Start recording» بالای صفحه ضبط کردید، حداکثر یک هفته فرصت دارید آن را دریافت3 کنید. پس از آن بهصورت خودکار حذف میشود.

 

در صورتی که به مدت یک ماه از کلاسهای ساختهشده استفاده نشود و کاربری وارد اتاق مجازی کلاس نشود، کلاس حذف میشود.

پیشنهاد میکنم این خدمت رایگان را آزمایش کنید و تجربه خود را برای مجله بفرستید.

 

 

پینوشتها

1. Start

2. Extension

3. Download

۲۲۴
کلیدواژه (keyword): رشد مدیریت مدرسه، معرفی نرم‌افزار
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید