عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.

شغل‌های رویایی

شغل‌های رویایی
مجموعه کتاب‌های «شغل‌های رویایی، در حوزه‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی»، جوانان را با فرایند دسترسی به شغل‌ها، و موضوع‌های درسی مرتبط با این که از دبیرستان تا دانشگاه را شامل می‌‌شود، آشنا می‌‌کنند. نوجوانان و جوانان ضمن مطالعه‌ این کتاب‌ها، با توجه به توانمندی‌‌ها و علاقه‌شان، درباره‌ هر کدام از این شغل‌ها شناخت کافی به دست می‌‌آورند.

حوزه فناوری

به دنیای شغل‌ها در حوزه‌ فناوری خوش آمدید. تحصیل در حوزه‌ فناوری دروازه‌های هیجان‌‌انگیز، جالب، حیرت‌آور و خارق‌العاده‌ای را به رویتان باز می‌‌کند! کارکردن در این حوزه به معنی آن نیست که همه‌ وقتتان در آزمایشگاه یا پشت صفحه‌ نمایش رایانه سپری خواهد شد. شما می‌‌توانید در عرصه‌ هوش مصنوعی، نانوفناوری یا بازی‌‌های رایانه‌ای کار کنید.

فعالیت در حوزه‌ فناوری شما را برای ابداع هر چیزی، از جلوه‌های ویژه در فیلم‌های سینمایی گرفته تا طراحی کاوشگرهای فضایی، آماده می‌‌کند.

 

مسیر رسیدن به شغل‌های حوزه‌ فناوری

دبیرستان: آموزش از سن چهارده تا هجده سالگی

تحصیلات دانشگاهی: تحصیل در دوره‌ کارشناسی و دوره‌های پس از کارشناسی، مانند کارشناسی ارشد و دوره‌ دکترا.

سرواژه‌ STEM از حرف اول  کلمه‌های Science (علوم)، Technology (فناوری)، Engineering (مهندسی) و Math (ریاضیات) تشکیل شده است. اکنون با پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های علوم، فناوری و صنایع مهندسی روی داده‌اند، فرصت‌های شغلی فزاینده‌ای برای افرادی که مهارت‌های لازم در این رشته‌ها را دارند، وجود دارد.

 

تولیدکننده‌ بازی‌‌های رایانه‌ای

اگر علاقه دارید جزو یکی از تولیدکنندگان بازی‌‌های رایانه‌ای شوید، ابتدا باید تصمیم بگیرید در چه زمینه‌ای از این صنعت می‌‌خواهید مهارت و تخصص کسب کنید. امروزه بازی‌‌های رایانه‌ای ابعاد بسیار پیچیده‌ای دارند و لازم است مجموعه‌ای از افراد به صورت یک تیم برای تولیدکردن آن‌ها مشارکت و همکاری داشته باشند. شاید مایل باشید برنامه‌نویسی این بازی‌‌ها را عهده‌دار شوید. در واقع این بازی‌‌ها با کدنویسی راه‌اندازی می‌‌شوند. طراحان بازی‌‌های رایانه‌ای، داستان و شکل‌وشمایل بازی، محیط آن، شخصیت‌ها، شیوه بازی و سطح‌های مختلف آن را مدیریت و طراحی می‌‌کنند.

 

آنچه شما انجام می‌‌دهید

ساعت‌های کاری برای هر گروه طراحان و برنامه‌نویسان بازی‌‌های رایانه‌ای، یک محیط اداری مجهز به رایانه است. از آنجا که افراد بیش‌تری در خلق کردن یک بازی رایانه‌ای فعالیت و همکاری می‌‌کنند باید ساعت کاری‌‌تان را بین وقت‌هایی که تنها کار می‌‌کنید و زمان‌هایی که همراه با تیم تولید مشغول کار می‌‌شوید، تقسیم کنید.

 

مسیر رسیدن به شغل تولید بازی‌‌های رایانه‌ای

دبیرستان و هنرستان: علوم (به ویژه فیزیک)، ریاضیات، علوم رایانه و طراحی

تحصیلات دانشگاهی: طراحی بازی‌‌های رایانه‌ای، علوم رایانه، گرافیک، طراحی

محل کار شما: شـرکـت‌های بـزرگی در زمـینه‌ تولـید بازی‌‌های رایانه‌ای فعالیت می‌‌کنند. همه‌ این شرکت‌ها در جست‌وجوی افرادی هستند که با تولید بازی‌‌های جدیدتر، تقاضای روزافزون بازار مصرف را برطرف کنند. پروژه‌های کاری فراوانی برای تولید این قبیل بازی‌‌ها در سایر کشورها وجود دارد و به همین دلیل این شرکت‌ها در کشورهای مختلف نمایندگی دارند.

 

 


۲۱
کلیدواژه (keyword): رشد جوان، سبک زندگی، شغل های رویایی
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید