عکس رهبر جدید
۰
سبد خرید شما خالی است.
جشنواره فیلم رشد
۱۸ عضو هیئت انتخاب پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، پس از سه ماه داوری به کار خود پایان دادند.

به گزارش واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، 18 عضو هیئت انتخاب پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، پس از سه ماه داوری، به کار خود پایان دادند.

روح‌الله مالمیر، رئیس هیئت انتخاب پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، ضمن اعلام این خبر گفت: «یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل برگزاری پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که مرحله انتخاب آثار بخش بین‌الملل بود، پس از سه ماه کار و بررسی،‌ در هفته اول بهمن‌ماه به پایان رسید.»

مالمیر در توضیح این خبر ادامه داد: «به غیر از گروه‌های دانش‌آموزی، معلمان و دانشجومعلمان که بخش ملی جشنواره فیلم رشد محسوب می‌شوند، امسال در بخش بین‌الملل در شش گروه سه نفره، از تخصص و تجربه‌های استادان عرصه فیلم و سینما بهره بردیم. از اول آبان ماه تا آخر دی‌ماه، گروه‌های هیئت انتخاب اول و دوم، در مجموع 2839 فیلم ایرانی و خارجی را در قالب‌های پویانمایی، داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه و مستند بلند بررسی و داوری کردند. بررسی آثار دانش‌آموزی، معلمان و دانشجومعلمان نیز اواخر آذرماه خاتمه یافته بود. در این گروه‌ها نیز 411 اثر بررسی و داوری شدند. اسامی فیلم‌های بخش معلمان و دانشجومعلمان پیش از این اعلام شده ‌بود و اسامی بخش دانش‌آموزی و همچنین اسامی فیلم‌های بخش بین‌الملل در چند روز آینده اعلام خواهند شد.»

رئیس گروه برنامه‌ریزی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، با اشاره به بررسی 3250 فیلم در این دوره از جشنواره با توجه به محدودیت‌های موجود گفت: «تمام جلسات بررسی و جمع‌بندی آرای اعضای هیئت انتخاب، از طریق فضای مجازی و به صورت برخط برگزار شد و به لطف خداوند، در دورانی که شیوع ویروس کووید 19 شدت گرفته بود، هیچ مشکلی برای اعضا به وجود نیامد.»

بنابر اعلام دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، اسامی استادان و هنرمندانی که در بخش بین‌الملل پنجاهمین جشنواره فیلم رشد، عضو هیئت انتخاب بوده‌اند، عبارت است از:

آقایان: سید سعید بدیعی (دبیر و عضو هیئت عالی انتخاب جشنواره)، روح الله مالمیر (عضو و رئیس هیئت انتخاب)، کیارش زندی، بابک نکویی، حسن نقاشی، آرش اسحاقی، مسعود سفلایی، مهدی اسدی، حمید قاسم‌زادگان، کاوه سجادی‌‌حسینی، هوشنگ میرزایی، محمد احسانی، افشین رازی، ناصر جعفری و احسان صباغی.

خانم‌ها: سعادت رحیم‌زاده، آزاده سلیمیان، افسانه هنرور، فاطمه کتیرازن.


واحد خبر و رسانه دفتر انتشارات و فناوری آموزشی
تعداد بازدید : ۵۹۷
کد خبر : ۳,۴۶۱
نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 10000
نظر خود را وارد کنید